czwartek, 21 lutego 2013

Spójrz w kryształową kulę

W zeszłym poście to ja bawiłem się w jasnowidza. Tym razem chciałem pokazać wizję kogoś kto zajmuje się tym zawodowo i do czego ma dar.
W Super Expressie z 21.II.2013 czytamy przepowiednię "najsłynniejszego polskiego wróżbity" Tomasza Weirnerta, który zajął się sprawą procesu Katarzyny W. Jasnowidz stwierdza, że zostanie ona wypuszczona z więzienia już w maju, a cały proces zakończy się wiosną przyszłego roku uwolnieniem oskarżonej z zarzutu zabójstwa.
Ja jako ten Tomek postanowiłem się przekonać o słuszności tych tez i zamieszczam TU skan owego artykułu, by w odpowiednim czasie w przyszłości wrócić do niego i przekonać się o słuszności (lub nie) owej przepowiedni.
Jeśli się spełni lecę do niego po numery totka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz